Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-39/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 879 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 70 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %21,6 %1 391 00052 %
Yle TV28,5 %6,3 %1 234 00046 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,1 %866 00032 %
Yle yhteensä38,1 %31,0 %1 609 00060 %
MTV323,9 %30,5 %1 570 00058 %
Sub2,7 %2,9 %931 00035 %
AVA2,9 %2,8 %772 00029 %
C More Total1,0 %0,7 %214 0008 %
MTV yhteensä30,6 %36,9 %1 678 00063 %
Nelonen10,9 %14,8 %1 359 00051 %
Jim1,8 %1,6 %692 00026 %
Liv2,7 %2,3 %801 00030 %
Hero0,8 %0,8 %410 00015 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,2 %19,5 %1 495 00056 %
TV52,3 %2,2 %816 00030 %
Kutonen1,1 %0,9 %488 00018 %
Frii2,1 %1,6 %458 00017 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC2,1 %1,4 %475 00018 %
Discovery Networks Finland7,9 %6,2 %1 074 00040 %
FOX1,9 %1,7 %484 00018 %
National Geographic Channel2,1 %1,4 %454 00017 %
Disney Finland3,9 %3,1 %715 00027 %
Paramount Network0,2 %0,2 %166 0006 %
AlfaTV0,9 %1,1 %438 00016 %
Muut2,5 %2,3 %475 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 879 00070 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.