Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-34/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 272 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 58 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 25 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,8 %24,5 %1 730 00064 %
Yle TV211,9 %8,5 %1 605 00060 %
Yle Teema&Fem3,8 %3,8 %1 124 00042 %
Yle yhteensä45,4 %36,8 %2 007 00075 %
MTV318,0 %24,3 %1 728 00064 %
Sub3,0 %3,4 %1 077 00040 %
AVA2,6 %2,7 %820 00031 %
C More Total0,6 %0,4 %167 0006 %
MTV yhteensä24,2 %30,8 %1 909 00071 %
Nelonen7,3 %10,2 %1 462 00054 %
Jim2,3 %2,1 %861 00032 %
Liv2,7 %2,9 %971 00036 %
Hero1,0 %1,2 %568 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,2 %16,5 %1 711 00064 %
TV53,1 %3,3 %1 001 00037 %
Kutonen1,2 %1,0 %612 00023 %
Frii2,4 %2,3 %567 00021 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %20 0001 %
TLC2,3 %1,9 %557 00021 %
Warner Bros. Discovery9,3 %8,6 %1 352 00050 %
STAR Channel2,2 %2,3 %636 00024 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %553 00021 %
Disney Finland4,0 %3,6 %878 00033 %
Paramount Network0,2 %0,2 %153 0006 %
AlfaTV0,8 %1,0 %527 00020 %
Muut2,8 %2,5 %511 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 272 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.