Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 406 000
Viikot: 1-34/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 143 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 10 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 28 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV113,5 %10,3 %695 00049 %
Yle TV215,1 %9,9 %716 00051 %
Yle Teema&Fem2,2 %1,9 %365 00026 %
Yle yhteensä30,8 %22,1 %918 00065 %
MTV313,2 %17,7 %712 00051 %
Sub6,7 %7,1 %574 00041 %
AVA3,0 %4,0 %323 00023 %
C More Total1,2 %0,9 %82 0006 %
MTV yhteensä24,0 %29,7 %886 00063 %
Nelonen9,6 %13,0 %660 00047 %
Jim3,9 %4,1 %420 00030 %
Liv3,1 %3,5 %377 00027 %
Hero1,2 %1,2 %220 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,8 %21,8 %814 00058 %
TV55,5 %6,0 %487 00035 %
Kutonen3,8 %3,3 %369 00026 %
Frii1,9 %1,7 %193 00014 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %14 0001 %
TLC1,7 %1,6 %216 00015 %
Warner Bros. Discovery13,1 %12,8 %698 00050 %
STAR Channel5,8 %5,5 %359 00026 %
National Geographic Channel2,6 %2,1 %244 00017 %
Disney Finland8,4 %7,6 %462 00033 %
Paramount Network0,7 %0,8 %100 0007 %
AlfaTV0,3 %0,4 %123 0009 %
Muut5,1 %4,8 %322 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 143 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.