Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 381 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 45 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 49 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,5 %24,4 %1 790 00067 %
Yle TV29,8 %6,0 %1 708 00064 %
Yle Teema&Fem2,2 %2,1 %1 036 00039 %
Yle yhteensä39,5 %32,6 %2 083 00078 %
MTV322,6 %28,6 %1 962 00073 %
Sub2,7 %2,9 %1 194 00044 %
AVA2,8 %2,4 %980 00037 %
C More Total1,0 %0,9 %313 00012 %
MTV yhteensä29,1 %34,9 %2 122 00079 %
Nelonen10,2 %13,7 %1 707 00064 %
Jim2,0 %1,7 %992 00037 %
Liv2,1 %1,8 %968 00036 %
Hero1,0 %1,3 %623 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,4 %18,6 %1 922 00072 %
TV52,7 %2,8 %1 107 00041 %
Kutonen1,3 %1,2 %728 00027 %
Frii1,9 %1,6 %626 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC3,0 %2,3 %674 00025 %
Warner Bros. Discovery9,0 %8,0 %1 453 00054 %
STAR Channel1,8 %1,6 %710 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %570 00021 %
Disney Finland3,7 %2,8 %976 00036 %
Paramount Network0,2 %0,1 %194 0007 %
AlfaTV1,0 %1,2 %590 00022 %
Muut2,4 %2,1 %564 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 381 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.