Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 613 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 206 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 23 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 46 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,8 %25,5 %1 624 00062 %
Yle TV211,7 %8,0 %1 613 00062 %
Yle Teema&Fem2,3 %2,3 %1 035 00040 %
Yle yhteensä40,9 %35,8 %1 891 00072 %
MTV315,8 %20,5 %1 714 00066 %
Sub3,7 %4,4 %1 300 00050 %
AVA1,8 %1,8 %865 00033 %
C More Total2,2 %2,7 %423 00016 %
MTV yhteensä23,4 %29,4 %1 901 00073 %
Nelonen8,1 %10,5 %1 574 00060 %
Jim2,7 %2,3 %1 077 00041 %
Liv1,3 %1,4 %898 00034 %
Hero1,0 %1,4 %675 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,1 %15,6 %1 763 00067 %
TV53,5 %3,8 %1 157 00044 %
Kutonen4,1 %3,7 %978 00037 %
Frii1,5 %1,3 %640 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %37 0001 %
TLC0,9 %0,8 %579 00022 %
Warner Bros. Discovery10,6 %10,1 %1 451 00056 %
STAR Channel3,1 %2,4 %850 00033 %
National Geographic Channel3,6 %2,4 %762 00029 %
Disney Finland6,6 %4,8 %1 114 00043 %
Paramount Network0,4 %0,3 %252 00010 %
AlfaTV1,0 %1,2 %604 00023 %
Muut4,4 %3,9 %711 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 206 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.