Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 406 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 224 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 11 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 39 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,1 %10,4 %693 00049 %
Yle TV211,4 %8,0 %763 00054 %
Yle Teema&Fem1,3 %1,4 %318 00023 %
Yle yhteensä23,7 %19,8 %946 00067 %
MTV317,6 %21,4 %859 00061 %
Sub5,8 %6,4 %628 00045 %
AVA2,3 %2,5 %394 00028 %
C More Total2,2 %2,4 %175 00012 %
MTV yhteensä27,9 %32,7 %1 021 00073 %
Nelonen14,3 %19,4 %829 00059 %
Jim3,2 %2,9 %448 00032 %
Liv2,7 %2,4 %434 00031 %
Hero0,9 %1,0 %227 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä21,0 %25,7 %955 00068 %
TV54,5 %5,0 %523 00037 %
Kutonen3,8 %3,0 %368 00026 %
Frii1,5 %1,2 %195 00014 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %8 0001 %
TLC2,7 %1,8 %256 00018 %
Warner Bros. Discovery12,7 %11,1 %720 00051 %
STAR Channel5,6 %3,9 %401 00028 %
National Geographic Channel3,9 %2,6 %266 00019 %
Disney Finland9,4 %6,5 %507 00036 %
Paramount Network0,6 %0,5 %124 0009 %
AlfaTV0,2 %0,2 %113 0008 %
Muut4,8 %4,3 %386 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 224 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.