Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 428 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 054 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %25,7 %1 572 00065 %
Yle TV211,3 %8,0 %1 513 00062 %
Yle Teema&Fem2,4 %2,3 %1 011 00042 %
Yle yhteensä40,9 %36,0 %1 778 00073 %
MTV315,8 %20,4 %1 623 00067 %
Sub3,6 %4,4 %1 241 00051 %
AVA1,8 %1,8 %846 00035 %
C More Total2,2 %2,7 %399 00016 %
MTV yhteensä23,4 %29,3 %1 794 00074 %
Nelonen7,9 %10,4 %1 487 00061 %
Jim2,7 %2,2 %1 048 00043 %
Liv1,3 %1,4 %879 00036 %
Hero1,0 %1,4 %665 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,9 %15,4 %1 665 00069 %
TV53,5 %3,8 %1 119 00046 %
Kutonen4,2 %3,8 %958 00039 %
Frii1,5 %1,3 %630 00026 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %36 0001 %
TLC0,9 %0,8 %565 00023 %
Discovery Networks Finland10,7 %10,1 %1 394 00057 %
FOX3,1 %2,3 %820 00034 %
National Geographic Channel3,6 %2,4 %748 00031 %
Disney Finland6,7 %4,7 %1 081 00045 %
Paramount Network0,4 %0,3 %243 00010 %
AlfaTV1,0 %1,2 %594 00024 %
Muut4,4 %3,8 %663 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 054 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.