Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 44-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 227 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %24,7 %1 723 00069 %
Yle TV29,2 %6,0 %1 587 00063 %
Yle Teema&Fem2,3 %2,1 %1 011 00040 %
Yle yhteensä39,5 %32,8 %1 948 00078 %
MTV322,7 %28,6 %1 857 00074 %
Sub2,6 %2,9 %1 151 00046 %
AVA2,8 %2,5 %959 00038 %
C More Total0,9 %0,8 %291 00012 %
MTV yhteensä29,1 %34,8 %2 006 00080 %
Nelonen10,1 %13,6 %1 607 00064 %
Jim2,1 %1,8 %973 00039 %
Liv2,1 %1,8 %949 00038 %
Hero1,0 %1,3 %612 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,3 %18,5 %1 816 00072 %
TV52,7 %2,8 %1 070 00043 %
Kutonen1,3 %1,2 %708 00028 %
Frii1,9 %1,6 %618 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0001 %
TLC3,0 %2,3 %664 00026 %
Warner Bros. Discovery9,1 %8,0 %1 403 00056 %
STAR Channel1,8 %1,6 %690 00028 %
National Geographic Channel1,9 %1,2 %554 00022 %
Disney Finland3,7 %2,8 %947 00038 %
Paramount Network0,2 %0,1 %191 0008 %
AlfaTV1,0 %1,2 %577 00023 %
Muut2,3 %2,0 %523 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 227 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.