Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, joulukuu 2021
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 613 000
Viikot: 48-52/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 186 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 53 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 59 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,9 %28,1 %1 702 00065 %
Yle TV214,4 %9,8 %1 713 00066 %
Yle Teema&Fem2,8 %2,4 %1 186 00045 %
Yle yhteensä45,2 %40,3 %1 944 00074 %
MTV313,3 %17,9 %1 663 00064 %
Sub3,4 %4,1 %1 250 00048 %
AVA1,8 %1,8 %897 00034 %
C More Total2,2 %2,7 %393 00015 %
MTV yhteensä20,7 %26,5 %1 863 00071 %
Nelonen5,7 %6,8 %1 525 00058 %
Jim3,1 %3,0 %1 134 00043 %
Liv1,5 %1,6 %957 00037 %
Hero1,1 %1,7 %721 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,5 %13,2 %1 733 00066 %
TV53,8 %4,2 %1 245 00048 %
Kutonen3,8 %3,4 %1 009 00039 %
Frii1,5 %1,3 %692 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %39 0001 %
TLC0,9 %0,7 %606 00023 %
Warner Bros. Discovery10,6 %10,2 %1 502 00057 %
STAR Channel2,9 %2,4 %860 00033 %
National Geographic Channel3,4 %2,5 %815 00031 %
Disney Finland6,3 %4,8 %1 145 00044 %
Paramount Network0,5 %0,3 %258 00010 %
AlfaTV1,2 %1,5 %706 00027 %
Muut4,7 %4,3 %789 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 186 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.