Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-25/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 314 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 14 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,3 %20,8 %1 610 00060 %
Yle TV217,1 %17,7 %1 683 00063 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,4 %979 00036 %
Yle yhteensä45,3 %40,9 %2 049 00076 %
MTV322,0 %28,1 %1 780 00066 %
Sub2,2 %2,2 %918 00034 %
AVA2,1 %1,9 %749 00028 %
C More Total1,2 %0,9 %229 0009 %
MTV yhteensä27,5 %33,1 %1 930 00072 %
Nelonen6,6 %7,9 %1 351 00050 %
Jim1,8 %1,6 %730 00027 %
Liv2,4 %2,5 %815 00030 %
Hero0,9 %0,9 %493 00018 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,7 %12,8 %1 598 00060 %
TV52,2 %2,1 %872 00033 %
Kutonen1,1 %1,0 %527 00020 %
Frii2,3 %2,1 %539 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0000 %
TLC2,6 %2,0 %563 00021 %
Discovery Networks Finland8,5 %7,3 %1 233 00046 %
FOX1,7 %1,7 %573 00021 %
National Geographic Channel1,6 %0,9 %475 00018 %
Disney Finland3,3 %2,6 %819 00031 %
Paramount Network0,2 %0,2 %156 0006 %
AlfaTV0,9 %1,2 %455 00017 %
Muut2,5 %1,8 %467 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 314 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.