Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 26/2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 074 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 77 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 13 t 30 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 56 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %26,6 %1 540 00057 %
Yle TV29,0 %8,0 %1 394 00052 %
Yle Teema&Fem3,5 %2,8 %960 00036 %
Yle yhteensä41,4 %37,4 %1 801 00067 %
MTV317,7 %23,4 %1 506 00056 %
Sub4,0 %3,7 %1 091 00041 %
AVA3,2 %2,8 %822 00031 %
C More Total0,2 %0,2 %127 0005 %
MTV yhteensä25,0 %30,2 %1 699 00063 %
Nelonen6,3 %7,2 %1 224 00045 %
Jim3,1 %2,2 %727 00027 %
Liv2,7 %2,6 %830 00031 %
Hero1,3 %1,8 %541 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,5 %13,7 %1 520 00056 %
TV53,3 %2,7 %910 00034 %
Kutonen1,3 %1,3 %599 00022 %
Frii2,2 %2,0 %556 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0000 %
TLC4,1 %4,3 %574 00021 %
Warner Bros. Discovery11,2 %10,5 %1 258 00047 %
STAR Channel2,0 %1,6 %577 00021 %
National Geographic Channel2,0 %1,3 %479 00018 %
Disney Finland4,1 %2,9 %801 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV2,1 %2,8 %600 00022 %
Muut2,8 %2,5 %483 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 074 00077 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.