Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10–24
Kohderyhmän väestö: 449 000
Viikot: 1-13/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 319 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 71 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 4 t 55 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV18,4 %8,2 %140 00031 %
Yle TV215,8 %8,8 %146 00033 %
Yle Teema&Fem1,2 %1,2 %52 00012 %
Yle yhteensä25,4 %18,2 %205 00046 %
MTV318,0 %23,2 %182 00041 %
Sub6,3 %5,7 %119 00027 %
AVA3,2 %3,6 %78 00017 %
C More Total1,1 %0,6 %23 0005 %
MTV yhteensä28,5 %33,1 %238 00053 %
Nelonen20,3 %25,6 %206 00046 %
Jim4,2 %4,1 %90 00020 %
Liv4,9 %4,2 %99 00022 %
Hero1,3 %1,1 %40 0009 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä30,7 %34,9 %244 00054 %
TV53,4 %4,2 %91 00020 %
Kutonen1,0 %1,1 %43 00010 %
Frii1,1 %1,1 %38 0008 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %2 0001 %
TLC2,6 %2,2 %54 00012 %
Discovery Networks Finland8,3 %8,8 %144 00032 %
FOX3,5 %2,5 %71 00016 %
National Geographic Channel1,2 %0,7 %37 0008 %
Fox Networks Group4,7 %3,2 %89 00020 %
Music TV0,3 %0,2 %10 0002 %
Muut2,1 %1,6 %49 00011 %
Yhteensä100,0 %100,0 %319 00071 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.