Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 405 000
Viikot: 1-13/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 108 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 29 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 13 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %25,0 %1 703 00071 %
Yle TV216,9 %9,6 %1 671 00069 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,3 %1 192 00050 %
Yle yhteensä47,9 %38,0 %1 902 00079 %
MTV313,4 %19,5 %1 720 00072 %
Sub3,6 %4,3 %1 365 00057 %
AVA1,2 %1,4 %853 00035 %
C More Total1,3 %1,1 %262 00011 %
MTV yhteensä19,5 %26,2 %1 893 00079 %
Nelonen7,4 %10,6 %1 638 00068 %
Jim2,8 %3,4 %1 127 00047 %
Liv1,5 %1,8 %972 00040 %
Hero1,3 %1,8 %779 00032 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,0 %17,5 %1 796 00075 %
TV52,9 %3,4 %1 212 00050 %
Kutonen3,0 %3,0 %1 000 00042 %
Frii1,2 %1,5 %683 00028 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %83 0003 %
TLC0,5 %0,5 %565 00023 %
Warner Bros. Discovery8,9 %9,3 %1 522 00063 %
STAR Channel2,5 %2,3 %962 00040 %
National Geographic Channel3,3 %2,2 %859 00036 %
Disney Finland5,8 %4,5 %1 201 00050 %
Music TV0,4 %0,1 %125 0005 %
AlfaTV0,4 %0,7 %507 00021 %
Muut4,1 %3,6 %616 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 108 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.