Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - heinäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-30/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 290 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 30 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 39 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %26,7 %1 741 00065 %
Yle TV211,8 %7,4 %1 625 00060 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 094 00041 %
Yle yhteensä44,0 %37,0 %2 014 00075 %
MTV320,2 %26,3 %1 830 00068 %
Sub2,8 %3,0 %1 109 00041 %
AVA2,7 %2,4 %910 00034 %
C More Total0,7 %0,7 %228 0008 %
MTV yhteensä26,4 %32,4 %1 984 00074 %
Nelonen6,9 %9,3 %1 536 00057 %
Jim2,1 %1,8 %880 00033 %
Liv2,2 %2,3 %957 00036 %
Hero1,0 %1,3 %595 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,2 %14,6 %1 757 00065 %
TV53,5 %2,8 %1 090 00040 %
Kutonen1,1 %1,1 %671 00025 %
Frii2,0 %1,8 %619 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC3,1 %3,1 %658 00024 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,1 %1 417 00053 %
STAR Channel1,7 %1,6 %648 00024 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %559 00021 %
Disney Finland3,4 %2,9 %917 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %657 00024 %
Muut2,7 %2,3 %587 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 290 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.