Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-26/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 243 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 37 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %26,9 %1 712 00064 %
Yle TV211,5 %6,6 %1 595 00059 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 082 00040 %
Yle yhteensä43,9 %36,4 %1 973 00073 %
MTV320,6 %26,8 %1 816 00067 %
Sub2,7 %3,0 %1 083 00040 %
AVA2,7 %2,3 %905 00034 %
C More Total0,8 %0,8 %235 0009 %
MTV yhteensä26,7 %32,9 %1 962 00073 %
Nelonen7,1 %9,7 %1 534 00057 %
Jim1,9 %1,7 %864 00032 %
Liv2,1 %2,2 %942 00035 %
Hero0,9 %1,2 %583 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %14,9 %1 738 00065 %
TV53,6 %2,8 %1 084 00040 %
Kutonen1,1 %1,1 %657 00024 %
Frii2,0 %1,8 %612 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC3,1 %3,1 %648 00024 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,0 %1 397 00052 %
STAR Channel1,7 %1,6 %637 00024 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %554 00021 %
Disney Finland3,3 %2,8 %902 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %643 00024 %
Muut2,7 %2,4 %585 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 243 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.