Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 1-26/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 129 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 80 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 10 t 24 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV113,0 %13,4 %702 00050 %
Yle TV214,2 %8,8 %688 00049 %
Yle Teema&Fem1,8 %1,8 %330 00023 %
Yle yhteensä29,1 %24,0 %900 00064 %
MTV319,2 %24,6 %787 00056 %
Sub5,5 %6,2 %529 00037 %
AVA2,4 %2,4 %325 00023 %
C More Total2,1 %2,6 %140 00010 %
MTV yhteensä29,3 %35,8 %920 00065 %
Nelonen8,6 %11,0 %686 00049 %
Jim3,0 %2,8 %384 00027 %
Liv2,5 %2,7 %367 00026 %
Hero1,0 %1,3 %218 00015 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,2 %17,8 %821 00058 %
TV56,0 %4,8 %492 00035 %
Kutonen2,9 %2,9 %329 00023 %
Frii1,5 %1,4 %195 00014 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %8 0001 %
TLC2,9 %2,6 %247 00017 %
Warner Bros. Discovery13,6 %11,9 %667 00047 %
STAR Channel4,8 %3,9 %348 00025 %
National Geographic Channel3,0 %2,3 %237 00017 %
Disney Finland7,8 %6,2 %450 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,5 %0,5 %154 00011 %
Muut5,3 %4,8 %355 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 129 00080 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.