Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-26/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 108 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 53 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,5 %27,1 %1 662 00066 %
Yle TV211,1 %6,6 %1 496 00059 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 052 00042 %
Yle yhteensä43,9 %36,6 %1 863 00074 %
MTV320,7 %26,8 %1 728 00069 %
Sub2,6 %2,9 %1 041 00041 %
AVA2,7 %2,3 %886 00035 %
C More Total0,8 %0,8 %218 0009 %
MTV yhteensä26,7 %32,8 %1 859 00074 %
Nelonen7,0 %9,6 %1 454 00058 %
Jim2,0 %1,7 %846 00034 %
Liv2,2 %2,2 %921 00037 %
Hero1,0 %1,3 %578 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,0 %14,8 %1 651 00066 %
TV53,5 %2,8 %1 048 00042 %
Kutonen1,1 %1,1 %641 00025 %
Frii2,0 %1,8 %605 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC3,1 %3,1 %638 00025 %
Discovery Networks Finland10,0 %9,0 %1 350 00054 %
FOX1,7 %1,6 %620 00025 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %543 00022 %
Disney Finland3,3 %2,8 %878 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %636 00025 %
Muut2,7 %2,4 %553 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 108 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.