Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-21/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 211 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 1 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %27,5 %1 759 00070 %
Yle TV211,3 %6,1 %1 585 00063 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 118 00044 %
Yle yhteensä44,2 %36,5 %1 965 00078 %
MTV320,8 %27,0 %1 824 00072 %
Sub2,5 %2,9 %1 095 00043 %
AVA2,6 %2,3 %941 00037 %
C More Total0,8 %0,9 %234 0009 %
MTV yhteensä26,7 %33,0 %1 955 00078 %
Nelonen7,0 %9,8 %1 548 00061 %
Jim1,9 %1,7 %903 00036 %
Liv2,1 %2,1 %972 00039 %
Hero0,9 %1,2 %607 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,8 %14,7 %1 751 00070 %
TV53,6 %2,8 %1 117 00044 %
Kutonen1,1 %1,1 %677 00027 %
Frii2,0 %1,8 %643 00026 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %16 0001 %
TLC3,1 %3,1 %678 00027 %
Discovery Networks Finland10,0 %8,9 %1 433 00057 %
FOX1,6 %1,6 %656 00026 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %582 00023 %
Disney Finland3,3 %2,8 %930 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %670 00027 %
Muut2,7 %2,4 %592 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 211 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.