Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - huhtikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-17/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 210 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 37 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,5 %28,0 %1 762 00070 %
Yle TV212,6 %6,5 %1 614 00064 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,0 %1 137 00045 %
Yle yhteensä45,4 %37,5 %1 973 00078 %
MTV319,3 %25,4 %1 806 00072 %
Sub2,6 %3,1 %1 119 00044 %
AVA2,7 %2,4 %957 00038 %
C More Total0,6 %0,6 %225 0009 %
MTV yhteensä25,2 %31,5 %1 940 00077 %
Nelonen7,1 %10,1 %1 571 00062 %
Jim1,9 %1,7 %913 00036 %
Liv2,1 %2,1 %989 00039 %
Hero0,9 %1,2 %618 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,9 %15,1 %1 768 00070 %
TV53,7 %2,8 %1 135 00045 %
Kutonen1,1 %1,1 %694 00028 %
Frii2,0 %1,8 %657 00026 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %17 0001 %
TLC3,2 %3,1 %689 00027 %
Warner Bros. Discovery10,2 %9,1 %1 451 00058 %
STAR Channel1,6 %1,6 %669 00027 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %593 00024 %
Disney Finland3,3 %2,9 %946 00038 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %680 00027 %
Muut2,7 %2,5 %601 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 210 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.