Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-13/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 052 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 12 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,1 %28,4 %1 651 00066 %
Yle TV213,9 %6,7 %1 521 00060 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,0 %1 062 00042 %
Yle yhteensä46,5 %38,1 %1 843 00073 %
MTV318,9 %25,1 %1 663 00066 %
Sub2,5 %3,0 %1 035 00041 %
AVA2,7 %2,5 %892 00035 %
C More Total0,6 %0,5 %204 0008 %
MTV yhteensä24,6 %31,2 %1 794 00071 %
Nelonen6,7 %9,6 %1 456 00058 %
Jim1,8 %1,8 %845 00034 %
Liv2,0 %2,1 %934 00037 %
Hero0,9 %1,3 %583 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,5 %14,8 %1 632 00065 %
TV53,8 %2,7 %1 067 00042 %
Kutonen1,2 %1,2 %658 00026 %
Frii2,0 %1,8 %619 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %16 0001 %
TLC3,2 %3,2 %645 00026 %
Warner Bros. Discovery10,4 %9,1 %1 372 00054 %
STAR Channel1,6 %1,6 %622 00025 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %556 00022 %
Disney Finland3,2 %2,9 %881 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,8 %633 00025 %
Muut2,7 %2,5 %560 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 052 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.