Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-13/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 187 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 81 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,7 %28,2 %1 706 00063 %
Yle TV214,2 %6,7 %1 623 00060 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,0 %1 100 00041 %
Yle yhteensä46,4 %37,9 %1 956 00073 %
MTV318,8 %25,2 %1 751 00065 %
Sub2,6 %3,0 %1 076 00040 %
AVA2,7 %2,5 %912 00034 %
C More Total0,6 %0,5 %220 0008 %
MTV yhteensä24,7 %31,3 %1 895 00070 %
Nelonen6,9 %9,8 %1 540 00057 %
Jim1,8 %1,8 %863 00032 %
Liv2,0 %2,1 %956 00036 %
Hero0,9 %1,3 %590 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,6 %14,9 %1 723 00064 %
TV53,8 %2,8 %1 107 00041 %
Kutonen1,2 %1,2 %674 00025 %
Frii2,0 %1,8 %626 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %16 0001 %
TLC3,2 %3,2 %654 00024 %
Warner Bros. Discovery10,3 %9,1 %1 422 00053 %
STAR Channel1,6 %1,6 %639 00024 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %567 00021 %
Disney Finland3,2 %2,9 %905 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,8 %641 00024 %
Muut2,7 %2,5 %595 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 187 00081 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.