Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 1-13/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 096 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 78 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 11 t 15 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV113,4 %14,9 %715 00051 %
Yle TV217,0 %9,2 %712 00050 %
Yle Teema&Fem2,1 %2,0 %348 00025 %
Yle yhteensä32,5 %26,2 %902 00064 %
MTV316,3 %21,5 %742 00053 %
Sub5,4 %6,6 %531 00038 %
AVA2,2 %2,3 %320 00023 %
C More Total1,5 %1,9 %125 0009 %
MTV yhteensä25,4 %32,3 %879 00062 %
Nelonen8,4 %11,6 %693 00049 %
Jim2,9 %2,8 %388 00027 %
Liv2,4 %2,8 %387 00027 %
Hero1,1 %1,4 %224 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,9 %18,7 %817 00058 %
TV56,8 %4,6 %510 00036 %
Kutonen3,2 %3,2 %337 00024 %
Frii1,4 %1,4 %198 00014 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0000 %
TLC2,9 %2,6 %251 00018 %
Warner Bros. Discovery14,5 %11,9 %679 00048 %
STAR Channel4,7 %4,2 %358 00025 %
National Geographic Channel3,1 %2,3 %238 00017 %
Disney Finland7,8 %6,5 %454 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,4 %0,5 %157 00011 %
Muut5,4 %5,3 %361 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 096 00078 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.