Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 1-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 196 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 12 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 50 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,7 %14,9 %781 00055 %
Yle TV218,8 %9,6 %790 00056 %
Yle Teema&Fem2,1 %1,9 %394 00028 %
Yle yhteensä33,6 %26,4 %989 00070 %
MTV314,6 %20,3 %794 00056 %
Sub5,5 %7,0 %587 00042 %
AVA2,1 %2,3 %350 00025 %
C More Total1,2 %1,3 %131 0009 %
MTV yhteensä23,4 %30,8 %950 00067 %
Nelonen8,1 %11,5 %765 00054 %
Jim2,7 %2,8 %424 00030 %
Liv2,4 %3,0 %428 00030 %
Hero1,1 %1,5 %243 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,4 %18,8 %896 00063 %
TV58,4 %5,2 %613 00043 %
Kutonen3,1 %3,2 %366 00026 %
Frii1,4 %1,5 %223 00016 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0001 %
TLC2,8 %2,6 %280 00020 %
Warner Bros. Discovery16,0 %12,7 %781 00055 %
STAR Channel4,6 %4,1 %392 00028 %
National Geographic Channel3,3 %2,7 %266 00019 %
Disney Finland7,9 %6,8 %500 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,4 %0,5 %171 00012 %
Muut5,0 %4,8 %390 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 196 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.