Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 236 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %28,6 %1 807 00072 %
Yle TV215,6 %6,8 %1 672 00066 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 177 00047 %
Yle yhteensä47,1 %38,2 %2 016 00080 %
MTV317,7 %24,5 %1 801 00071 %
Sub2,6 %3,2 %1 143 00045 %
AVA2,6 %2,5 %963 00038 %
C More Total0,5 %0,4 %211 0008 %
MTV yhteensä23,5 %30,6 %1 947 00077 %
Nelonen6,4 %9,1 %1 592 00063 %
Jim1,8 %1,9 %941 00037 %
Liv2,1 %2,2 %1 025 00041 %
Hero1,0 %1,4 %658 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,3 %14,6 %1 790 00071 %
TV54,5 %3,0 %1 246 00049 %
Kutonen1,2 %1,3 %735 00029 %
Frii2,0 %1,9 %693 00028 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %19 0001 %
TLC3,2 %3,4 %712 00028 %
Warner Bros. Discovery11,2 %9,7 %1 560 00062 %
STAR Channel1,6 %1,6 %682 00027 %
National Geographic Channel1,6 %1,4 %610 00024 %
Disney Finland3,3 %3,0 %966 00038 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,3 %1,8 %687 00027 %
Muut2,5 %2,3 %598 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 236 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.