Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 385 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 1 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 9 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,7 %28,4 %1 870 00069 %
Yle TV215,9 %6,8 %1 784 00066 %
Yle Teema&Fem3,5 %2,9 %1 222 00045 %
Yle yhteensä47,0 %38,0 %2 142 00080 %
MTV317,7 %24,5 %1 893 00070 %
Sub2,7 %3,2 %1 188 00044 %
AVA2,6 %2,5 %982 00036 %
C More Total0,5 %0,4 %228 0008 %
MTV yhteensä23,5 %30,6 %2 053 00076 %
Nelonen6,5 %9,3 %1 689 00063 %
Jim1,8 %1,9 %963 00036 %
Liv2,1 %2,2 %1 048 00039 %
Hero1,0 %1,4 %667 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,4 %14,8 %1 894 00070 %
TV54,5 %3,0 %1 296 00048 %
Kutonen1,2 %1,3 %753 00028 %
Frii2,0 %1,9 %701 00026 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %19 0001 %
TLC3,2 %3,3 %723 00027 %
Warner Bros. Discovery11,2 %9,7 %1 622 00060 %
STAR Channel1,6 %1,6 %699 00026 %
National Geographic Channel1,6 %1,4 %623 00023 %
Disney Finland3,2 %3,0 %991 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,3 %1,8 %695 00026 %
Muut2,6 %2,3 %637 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 385 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.