Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - huhtikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-17/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 354 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 37 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %27,8 %1 817 00068 %
Yle TV212,9 %6,5 %1 721 00064 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 172 00044 %
Yle yhteensä45,3 %37,2 %2 093 00078 %
MTV319,3 %25,4 %1 901 00071 %
Sub2,7 %3,1 %1 167 00043 %
AVA2,7 %2,4 %979 00036 %
C More Total0,6 %0,6 %243 0009 %
MTV yhteensä25,3 %31,6 %2 050 00076 %
Nelonen7,2 %10,2 %1 662 00062 %
Jim1,8 %1,7 %933 00035 %
Liv2,0 %2,1 %1 014 00038 %
Hero0,9 %1,2 %625 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %15,3 %1 866 00069 %
TV53,7 %2,8 %1 176 00044 %
Kutonen1,1 %1,1 %713 00026 %
Frii2,0 %1,8 %665 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %17 0001 %
TLC3,1 %3,1 %699 00026 %
Warner Bros. Discovery10,2 %9,1 %1 504 00056 %
STAR Channel1,6 %1,6 %688 00026 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %604 00022 %
Disney Finland3,2 %2,9 %973 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,8 %687 00026 %
Muut2,8 %2,5 %637 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 354 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.