Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-21/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 356 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 53 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,1 %27,3 %1 814 00067 %
Yle TV211,6 %6,1 %1 691 00063 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,9 %1 150 00043 %
Yle yhteensä44,1 %36,3 %2 083 00077 %
MTV320,8 %27,1 %1 921 00071 %
Sub2,6 %2,9 %1 142 00042 %
AVA2,6 %2,3 %962 00036 %
C More Total0,8 %0,9 %253 0009 %
MTV yhteensä26,8 %33,1 %2 066 00077 %
Nelonen7,1 %9,9 %1 635 00061 %
Jim1,9 %1,7 %922 00034 %
Liv2,1 %2,1 %996 00037 %
Hero0,9 %1,2 %614 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,0 %14,9 %1 845 00069 %
TV53,6 %2,8 %1 157 00043 %
Kutonen1,1 %1,1 %694 00026 %
Frii2,0 %1,8 %651 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %16 0001 %
TLC3,1 %3,1 %688 00026 %
Discovery Networks Finland10,0 %9,0 %1 484 00055 %
FOX1,6 %1,6 %674 00025 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %593 00022 %
Disney Finland3,2 %2,8 %956 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,8 %677 00025 %
Muut2,7 %2,4 %626 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 356 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.