Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2020
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 679 000
Viikot: 45-48/2020
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 411 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 5 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,4 %24,8 %1 885 00070 %
Yle TV28,5 %5,0 %1 670 00062 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 201 00045 %
Yle yhteensä41,3 %32,9 %2 119 00079 %
MTV321,6 %28,1 %2 006 00075 %
Sub2,4 %2,4 %1 164 00043 %
AVA2,4 %2,1 %990 00037 %
C More Total0,8 %0,6 %272 00010 %
MTV yhteensä27,2 %33,2 %2 140 00080 %
Nelonen11,0 %15,4 %1 771 00066 %
Jim1,8 %1,8 %967 00036 %
Liv2,2 %1,9 %1 019 00038 %
Hero0,8 %1,0 %648 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,9 %20,1 %1 981 00074 %
TV52,7 %2,9 %1 096 00041 %
Kutonen1,3 %1,3 %779 00029 %
Frii1,8 %1,8 %625 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %30 0001 %
TLC2,5 %1,8 %705 00026 %
Warner Bros. Discovery8,6 %8,0 %1 508 00056 %
STAR Channel1,7 %1,6 %701 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,1 %645 00024 %
Disney Finland3,4 %2,7 %1 014 00038 %
Paramount Network0,3 %0,2 %180 0007 %
AlfaTV0,7 %0,9 %529 00020 %
Muut2,8 %2,3 %622 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 411 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.