Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2021
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 613 000
Viikot: 1-30/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 086 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 80 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 16 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV123,5 %22,9 %1 485 00057 %
Yle TV221,0 %18,0 %1 646 00063 %
Yle Teema&Fem3,2 %2,8 %971 00037 %
Yle yhteensä47,7 %43,7 %1 848 00071 %
MTV312,5 %17,3 %1 481 00057 %
Sub4,1 %4,9 %1 112 00043 %
AVA1,5 %1,5 %639 00024 %
C More Total1,5 %1,2 %270 00010 %
MTV yhteensä19,6 %24,9 %1 703 00065 %
Nelonen6,4 %7,9 %1 298 00050 %
Jim2,5 %2,4 %854 00033 %
Liv1,5 %1,9 %761 00029 %
Hero1,0 %1,4 %615 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,5 %13,6 %1 519 00058 %
TV54,6 %3,9 %1 021 00039 %
Kutonen3,1 %2,3 %827 00032 %
Frii1,6 %1,6 %521 00020 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %43 0002 %
TLC0,9 %0,7 %459 00018 %
Warner Bros. Discovery10,5 %8,7 %1 313 00050 %
STAR Channel3,1 %2,8 %710 00027 %
National Geographic Channel3,1 %2,4 %669 00026 %
Disney Finland6,1 %5,2 %973 00037 %
Paramount Network0,4 %0,2 %172 0007 %
AlfaTV0,8 %1,0 %495 00019 %
Muut3,5 %2,6 %537 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 086 00080 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.