Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 36/2022
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 620 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 171 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 49 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,5 %25,3 %1 619 00062 %
Yle TV214,1 %12,6 %1 611 00061 %
Yle Teema&Fem2,9 %2,6 %1 004 00038 %
Yle yhteensä44,5 %40,4 %1 884 00072 %
MTV315,4 %20,7 %1 643 00063 %
Sub4,9 %6,0 %1 216 00046 %
AVA1,7 %1,6 %791 00030 %
C More Total1,9 %1,6 %345 00013 %
MTV yhteensä23,9 %30,0 %1 816 00069 %
Nelonen7,5 %9,9 %1 489 00057 %
Jim3,0 %2,3 %959 00037 %
Liv1,1 %1,1 %761 00029 %
Hero0,9 %1,3 %598 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,5 %14,6 %1 679 00064 %
TV52,8 %2,6 %942 00036 %
Kutonen2,4 %2,2 %830 00032 %
Frii1,4 %1,3 %531 00020 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %29 0001 %
TLC0,8 %0,7 %452 00017 %
Warner Bros. Discovery7,8 %7,0 %1 276 00049 %
STAR Channel2,4 %1,7 %733 00028 %
National Geographic Channel3,4 %1,8 %738 00028 %
Disney Finland5,9 %3,6 %1 042 00040 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %1,7 %647 00025 %
Muut4,1 %2,9 %715 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 171 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.