Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - huhtikuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-17/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 252 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 40 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 15 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,8 %25,9 %1 820 00073 %
Yle TV212,4 %7,3 %1 637 00065 %
Yle Teema&Fem3,7 %3,3 %1 197 00048 %
Yle yhteensä44,9 %36,6 %2 013 00080 %
MTV319,6 %26,1 %1 874 00075 %
Sub2,8 %3,1 %1 198 00048 %
AVA2,3 %2,2 %956 00038 %
C More Total0,6 %0,6 %235 0009 %
MTV yhteensä25,3 %32,0 %2 012 00080 %
Nelonen7,9 %11,1 %1 627 00065 %
Jim2,1 %1,9 %943 00038 %
Liv2,4 %2,5 %1 050 00042 %
Hero0,9 %1,1 %680 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,3 %16,6 %1 837 00073 %
TV52,2 %2,1 %1 067 00043 %
Kutonen1,4 %1,3 %744 00030 %
Frii2,1 %2,0 %668 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %25 0001 %
TLC2,8 %2,1 %712 00028 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,8 %1 451 00058 %
STAR Channel1,9 %1,9 %704 00028 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %656 00026 %
Disney Finland3,8 %3,3 %1 006 00040 %
Paramount Network0,3 %0,2 %202 0008 %
AlfaTV0,9 %1,2 %564 00022 %
Muut2,9 %2,7 %570 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 252 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.