Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - huhtikuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-17/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 393 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 34 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,4 %25,7 %1 883 00070 %
Yle TV212,9 %7,4 %1 741 00065 %
Yle Teema&Fem3,7 %3,3 %1 237 00046 %
Yle yhteensä45,0 %36,4 %2 130 00079 %
MTV319,5 %26,1 %1 965 00073 %
Sub2,8 %3,1 %1 242 00046 %
AVA2,3 %2,2 %971 00036 %
C More Total0,7 %0,6 %252 0009 %
MTV yhteensä25,2 %32,1 %2 117 00079 %
Nelonen8,0 %11,3 %1 709 00064 %
Jim2,1 %1,9 %959 00036 %
Liv2,4 %2,5 %1 070 00040 %
Hero0,9 %1,1 %690 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,7 %1 925 00072 %
TV52,2 %2,2 %1 090 00041 %
Kutonen1,4 %1,3 %763 00028 %
Frii2,0 %2,0 %674 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %26 0001 %
TLC2,7 %2,1 %721 00027 %
Warner Bros. Discovery8,7 %7,8 %1 491 00056 %
STAR Channel1,9 %1,9 %714 00027 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %665 00025 %
Disney Finland3,8 %3,2 %1 023 00038 %
Paramount Network0,3 %0,2 %205 0008 %
AlfaTV0,9 %1,2 %568 00021 %
Muut2,9 %2,7 %600 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 393 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.