Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 672 000
Viikot: 6-9/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 376 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 22 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,2 %23,2 %1 840 00069 %
Yle TV215,0 %7,6 %1 819 00068 %
Yle Teema&Fem3,2 %3,1 %1 235 00046 %
Yle yhteensä45,4 %33,9 %2 103 00079 %
MTV318,6 %25,9 %1 933 00072 %
Sub3,0 %3,3 %1 354 00051 %
AVA2,2 %2,1 %965 00036 %
C More Total0,4 %0,3 %190 0007 %
MTV yhteensä24,2 %31,6 %2 110 00079 %
Nelonen9,7 %13,9 %1 880 00070 %
Jim2,4 %2,7 %1 100 00041 %
Liv3,0 %3,0 %1 153 00043 %
Hero1,1 %1,3 %732 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %21,0 %2 034 00076 %
TV52,7 %2,8 %1 229 00046 %
Kutonen1,1 %1,2 %742 00028 %
Frii2,0 %2,3 %725 00027 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %53 0002 %
TLC1,5 %1,3 %667 00025 %
Warner Bros. Discovery7,7 %7,9 %1 591 00060 %
STAR Channel1,9 %1,5 %832 00031 %
National Geographic Channel1,5 %1,1 %647 00024 %
Disney Finland3,4 %2,6 %1 073 00040 %
Music TV0,1 %0,1 %96 0004 %
AlfaTV0,4 %0,7 %428 00016 %
Muut2,5 %2,2 %507 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 376 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.