Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2020
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 415 000
Viikot: 36-39/2020
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 062 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 54 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,5 %24,3 %1 593 00066 %
Yle TV28,8 %7,6 %1 485 00061 %
Yle Teema&Fem3,1 %3,3 %1 088 00045 %
Yle yhteensä40,4 %35,2 %1 803 00075 %
MTV316,8 %22,5 %1 694 00070 %
Sub3,8 %4,0 %1 180 00049 %
AVA1,6 %1,6 %812 00034 %
C More Total2,1 %1,2 %310 00013 %
MTV yhteensä24,3 %29,3 %1 817 00075 %
Nelonen9,1 %12,7 %1 525 00063 %
Jim3,2 %2,6 %974 00040 %
Liv1,4 %1,5 %808 00033 %
Hero1,1 %1,3 %664 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,8 %18,2 %1 674 00069 %
TV52,5 %2,4 %994 00041 %
Kutonen3,3 %2,9 %902 00037 %
Frii1,3 %1,4 %578 00024 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %72 0003 %
TLC1,1 %0,9 %541 00022 %
Discovery Networks Finland9,1 %8,2 %1 326 00055 %
FOX3,4 %2,8 %825 00034 %
National Geographic Channel3,5 %2,3 %760 00031 %
Disney Finland6,8 %5,1 %1 106 00046 %
Paramount Network0,4 %0,3 %216 0009 %
AlfaTV0,5 %0,6 %476 00020 %
Muut3,6 %3,0 %584 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 062 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.