Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 9-12/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 257 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 20 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,1 %25,4 %1 827 00073 %
Yle TV213,9 %7,5 %1 686 00067 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,2 %1 197 00048 %
Yle yhteensä46,4 %36,1 %2 036 00081 %
MTV319,3 %25,8 %1 876 00075 %
Sub2,7 %3,3 %1 193 00048 %
AVA2,2 %2,2 %954 00038 %
C More Total0,7 %0,7 %251 00010 %
MTV yhteensä24,8 %32,0 %2 005 00080 %
Nelonen8,3 %12,0 %1 638 00065 %
Jim2,1 %1,9 %943 00038 %
Liv2,3 %2,4 %1 038 00041 %
Hero0,8 %1,1 %660 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %17,3 %1 841 00073 %
TV51,9 %2,1 %1 042 00042 %
Kutonen1,5 %1,4 %753 00030 %
Frii2,0 %2,1 %664 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,6 %2,0 %693 00028 %
Warner Bros. Discovery8,2 %7,8 %1 431 00057 %
STAR Channel1,9 %2,0 %690 00028 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %663 00026 %
Disney Finland3,7 %3,1 %1 000 00040 %
Paramount Network0,2 %0,1 %196 0008 %
AlfaTV0,9 %1,2 %545 00022 %
Muut2,6 %2,6 %562 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 257 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.