Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 43/2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 244 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 41 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,9 %23,5 %1 788 00072 %
Yle TV27,4 %4,9 %1 686 00068 %
Yle Teema1,6 %1,4 %862 00035 %
Yle Fem1,3 %1,4 %732 00029 %
Yle yhteensä40,2 %31,2 %2 009 00081 %
MTV322,4 %29,2 %1 965 00079 %
Sub2,9 %2,7 %1 228 00049 %
AVA3,3 %3,7 %1 131 00045 %
C More Total1,3 %1,4 %268 00011 %
MTV yhteensä29,9 %37,0 %2 059 00083 %
Nelonen10,3 %13,7 %1 720 00069 %
Jim1,8 %1,7 %995 00040 %
Liv2,7 %2,6 %1 111 00045 %
Hero0,9 %1,0 %663 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,7 %19,1 %1 884 00076 %
TV53,0 %2,8 %1 125 00045 %
Kutonen1,2 %1,3 %709 00029 %
Frii1,8 %1,8 %637 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %33 0001 %
TLC1,2 %1,1 %603 00024 %
Warner Bros. Discovery7,4 %7,2 %1 454 00059 %
STAR Channel2,5 %2,1 %860 00035 %
National Geographic Channel1,4 %0,9 %649 00026 %
Disney Finland3,9 %3,0 %1 124 00045 %
Music TV0,1 %0,1 %99 0004 %
Muut2,7 %2,5 %764 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 244 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.