Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 16/2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 382 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %23,5 %1 770 00066 %
Yle TV27,3 %4,6 %1 573 00059 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 151 00043 %
Yle yhteensä39,7 %31,3 %2 036 00076 %
MTV321,5 %27,0 %1 923 00072 %
Sub2,8 %3,3 %1 207 00045 %
AVA2,7 %2,6 %990 00037 %
C More Total0,7 %0,7 %281 00010 %
MTV yhteensä27,7 %33,6 %2 094 00078 %
Nelonen10,8 %15,6 %1 758 00065 %
Jim2,0 %1,6 %908 00034 %
Liv2,5 %2,3 %1 096 00041 %
Hero0,8 %0,9 %631 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,1 %20,4 %1 953 00073 %
TV52,0 %2,0 %1 009 00038 %
Kutonen1,4 %1,2 %740 00028 %
Frii2,2 %2,0 %663 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %26 0001 %
TLC3,0 %2,5 %682 00025 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,4 %1 461 00054 %
STAR Channel1,8 %1,7 %689 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,1 %599 00022 %
Disney Finland3,6 %2,8 %958 00036 %
Paramount Network0,2 %0,1 %187 0007 %
AlfaTV0,9 %1,0 %503 00019 %
Muut3,0 %2,8 %599 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 382 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.