Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 22/2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 395 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 2 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 26 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV123,0 %17,6 %1 639 00061 %
Yle TV26,1 %4,2 %1 438 00054 %
Yle Teema&Fem2,8 %2,4 %998 00037 %
Yle yhteensä31,9 %24,2 %1 956 00073 %
MTV333,1 %41,7 %2 132 00079 %
Sub2,2 %2,1 %990 00037 %
AVA2,0 %1,8 %780 00029 %
C More Total3,3 %3,3 %363 00014 %
MTV yhteensä40,6 %48,9 %2 240 00083 %
Nelonen8,8 %11,0 %1 510 00056 %
Jim2,1 %1,7 %785 00029 %
Liv2,1 %2,1 %823 00031 %
Hero0,7 %0,6 %463 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,7 %15,4 %1 725 00064 %
TV51,7 %1,6 %918 00034 %
Kutonen1,1 %1,0 %593 00022 %
Frii1,8 %1,6 %562 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC2,4 %1,6 %577 00021 %
Warner Bros. Discovery7,4 %6,0 %1 312 00049 %
STAR Channel1,8 %1,7 %599 00022 %
National Geographic Channel1,3 %0,7 %454 00017 %
Disney Finland3,1 %2,4 %857 00032 %
Paramount Network0,2 %0,2 %153 0006 %
AlfaTV0,8 %1,0 %441 00016 %
Muut2,3 %1,9 %465 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 395 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.