Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 17/2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 163 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 82 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 9 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 23 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,4 %12,0 %693 00049 %
Yle TV28,7 %6,1 %672 00048 %
Yle Teema&Fem1,6 %1,6 %327 00023 %
Yle yhteensä22,7 %19,6 %904 00064 %
MTV319,5 %23,0 %846 00060 %
Sub6,6 %6,9 %600 00042 %
AVA2,5 %1,7 %339 00024 %
C More Total2,1 %2,7 %171 00012 %
MTV yhteensä30,7 %34,4 %970 00069 %
Nelonen9,3 %11,5 %791 00056 %
Jim3,1 %3,2 %462 00033 %
Liv2,2 %2,1 %336 00024 %
Hero1,0 %1,4 %241 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,6 %18,1 %921 00065 %
TV510,4 %10,8 %560 00040 %
Kutonen2,9 %2,7 %368 00026 %
Frii1,6 %1,4 %187 00013 %
The Discovery Channel0,0 %0,1 %14 0001 %
TLC2,8 %2,6 %227 00016 %
Warner Bros. Discovery19,1 %19,0 %723 00051 %
STAR Channel4,9 %3,6 %318 00022 %
National Geographic Channel2,8 %2,4 %258 00018 %
Disney Finland7,7 %6,1 %454 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,5 %0,3 %134 0009 %
Muut4,6 %4,3 %360 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 163 00082 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.