Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 17/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 183 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,3 %26,6 %1 712 00068 %
Yle TV26,4 %5,7 %1 482 00059 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,4 %1 056 00042 %
Yle yhteensä40,7 %34,6 %1 923 00076 %
MTV321,3 %26,8 %1 796 00071 %
Sub2,9 %3,3 %1 092 00043 %
AVA2,8 %1,9 %900 00036 %
C More Total0,7 %0,8 %233 0009 %
MTV yhteensä27,6 %32,9 %1 932 00077 %
Nelonen7,4 %10,0 %1 558 00062 %
Jim2,0 %1,6 %906 00036 %
Liv2,2 %2,4 %908 00036 %
Hero1,0 %1,1 %584 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,7 %15,0 %1 741 00069 %
TV54,8 %4,2 %1 165 00046 %
Kutonen1,1 %1,1 %604 00024 %
Frii2,0 %1,9 %565 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %20 0001 %
TLC3,0 %2,8 %603 00024 %
Warner Bros. Discovery11,5 %10,6 %1 393 00055 %
STAR Channel1,7 %1,6 %653 00026 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %561 00022 %
Disney Finland3,4 %2,9 %920 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,7 %2,1 %659 00026 %
Muut2,7 %2,5 %587 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 183 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.