Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 492 000
Viikot: 31-35/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 160 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 25 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,3 %25,1 %1 678 00067 %
Yle TV29,7 %8,7 %1 469 00059 %
Yle Teema&Fem3,6 %3,8 %1 039 00042 %
Yle yhteensä44,6 %37,7 %1 883 00076 %
MTV317,2 %22,7 %1 684 00068 %
Sub3,6 %4,2 %1 100 00044 %
AVA2,9 %3,1 %866 00035 %
C More Total0,9 %0,5 %188 0008 %
MTV yhteensä24,6 %30,6 %1 875 00075 %
Nelonen6,2 %7,5 %1 465 00059 %
Jim2,4 %2,4 %899 00036 %
Liv3,5 %3,4 %1 006 00040 %
Hero1,3 %1,6 %640 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %14,9 %1 697 00068 %
TV52,9 %2,8 %1 025 00041 %
Kutonen1,3 %1,4 %682 00027 %
Frii2,5 %2,8 %620 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %33 0001 %
TLC2,5 %2,3 %619 00025 %
Warner Bros. Discovery9,4 %9,5 %1 395 00056 %
STAR Channel2,4 %2,2 %708 00028 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %569 00023 %
Disney Finland4,1 %3,5 %937 00038 %
Music TV0,2 %0,2 %108 0004 %
AlfaTV0,7 %1,2 %452 00018 %
Muut2,9 %2,4 %497 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 160 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.