Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 672 000
Viikot: 31-35/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 303 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,9 %25,0 %1 732 00065 %
Yle TV210,1 %8,8 %1 565 00059 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,8 %1 071 00040 %
Yle yhteensä44,6 %37,6 %1 995 00075 %
MTV317,1 %22,6 %1 759 00066 %
Sub3,6 %4,3 %1 143 00043 %
AVA2,9 %3,1 %873 00033 %
C More Total1,0 %0,6 %204 0008 %
MTV yhteensä24,6 %30,5 %1 973 00074 %
Nelonen6,4 %7,7 %1 555 00058 %
Jim2,4 %2,4 %920 00034 %
Liv3,4 %3,4 %1 030 00039 %
Hero1,3 %1,6 %649 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,6 %15,1 %1 797 00067 %
TV52,9 %2,8 %1 052 00039 %
Kutonen1,3 %1,4 %698 00026 %
Frii2,5 %2,8 %629 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %34 0001 %
TLC2,4 %2,3 %624 00023 %
Discovery Networks Finland9,4 %9,5 %1 440 00054 %
FOX2,4 %2,2 %727 00027 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %588 00022 %
Fox Networks Group4,1 %3,6 %969 00036 %
Music TV0,2 %0,2 %110 0004 %
AlfaTV0,7 %1,2 %456 00017 %
Muut2,9 %2,4 %522 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 303 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.