Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 24/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 108 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 37 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 22 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,9 %23,9 %1 581 00063 %
Yle TV212,3 %11,0 %1 442 00057 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,4 %1 002 00040 %
Yle yhteensä43,6 %37,3 %1 820 00072 %
MTV320,5 %26,1 %1 624 00064 %
Sub3,2 %3,4 %1 066 00042 %
AVA3,2 %2,7 %819 00033 %
C More Total0,3 %0,2 %119 0005 %
MTV yhteensä27,1 %32,5 %1 798 00071 %
Nelonen6,2 %7,4 %1 292 00051 %
Jim2,6 %2,0 %770 00031 %
Liv2,2 %2,5 %839 00033 %
Hero1,1 %1,5 %576 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,0 %13,4 %1 551 00062 %
TV53,4 %3,3 %985 00039 %
Kutonen1,2 %1,1 %632 00025 %
Frii1,9 %1,8 %573 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC2,8 %2,8 %573 00023 %
Warner Bros. Discovery9,4 %9,1 %1 241 00049 %
STAR Channel2,0 %1,8 %623 00025 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %474 00019 %
Disney Finland3,6 %2,9 %867 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,7 %2,3 %637 00025 %
Muut2,7 %2,5 %498 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 108 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.