Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 171 000
Viikot: 1-22/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 137 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 38 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 27 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV138,1 %33,3 %1 122 00096 %
Yle TV213,2 %7,6 %1 021 00087 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,9 %872 00075 %
Yle yhteensä55,2 %44,9 %1 129 00096 %
MTV317,6 %25,4 %1 064 00091 %
Sub1,6 %1,8 %719 00061 %
AVA1,5 %1,2 %543 00046 %
C More Total1,2 %1,0 %140 00012 %
MTV yhteensä21,9 %29,4 %1 084 00093 %
Nelonen6,0 %9,0 %955 00082 %
Jim1,7 %1,7 %635 00054 %
Liv1,7 %2,0 %664 00057 %
Hero0,8 %1,1 %425 00036 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,2 %13,7 %1 007 00086 %
TV52,0 %2,1 %696 00059 %
Kutonen1,3 %1,5 %468 00040 %
Frii1,6 %1,8 %433 00037 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %30 0003 %
TLC0,8 %0,7 %387 00033 %
Discovery Networks Finland6,6 %6,7 %828 00071 %
FOX1,1 %0,9 %458 00039 %
National Geographic Channel1,9 %1,2 %434 00037 %
Fox Networks Group3,0 %2,1 %605 00052 %
Music TV0,2 %0,0 %30 0003 %
AlfaTV0,6 %1,1 %431 00037 %
Muut2,3 %2,0 %338 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 137 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.